• Zwroty i reklamacje

WYMIANA / ZWROT

W przypadku wybrania nieodpowiedniego rozmiaru można dokonać wymiany/zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.

Towar wraz z oryginalnym dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu dostarczonym przy realizacji zamówienia należy wysłać na adres:

Asko-Sylmar

Galeria VENUS, Sklep Triumph

Ul.  Kard. Stefana Wyszyńskiego 17

21-040 Świdnik

Warunkiem wymiany/zwrotu jest odesłanie towaru nieużywanego, czystego, pozbawionego zapachu,  w oryginalnym opakowaniu wraz z nienaruszonymi metkami.

Prosimy o zapakowanie towaru w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Koszt odesłania towaru do Sklepu pokrywa Klient.

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych

Każda paczka ze zwracanym towarem musi być dostarczona bezpośrednio na wskazany adres przesyłką rejestrowaną, prosimy nie wysyłać zwrotów towaru za pośrednictwem zwykłego listu pocztowego. Nadawca ponosi odpowiedzialność za paczkę niezarejestrowaną i nieubezpieczoną. 

WYMIANA

Możemy dokonać wymiany produktów zakupionych w naszym sklepie na ten sam model o innym rozmiarze albo inny model w tej samej cenie.

Prosimy przed wysyłką towaru do wymiany skontaktować się z nami ( sklep@sylmarka-bielizna.pl ) w celu rezerwacji produktów na które chcemy zwracany towar wymienić wpisując nazwę modelu, kolor i rozmiar.

Przesyłka do nas jest na koszt Państwa, przesyłka z nowymi produktami do Państwa jest na nasz koszt.

ZWROT

Pieniądze zwracamy niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego produktu.

Jeśli płatność dokonana została tradycyjnym przelewem bakowym na konto bankowe lub za pobraniem zwrot nastąpi tradycyjnym przelewem bakowym na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Jeśli wybraliście Państwo szybkie płatności za pośrednictwem serwisu PeyU, to zwrot również zostanie wysłany za pośrednictwem serwisu PeyU.

Jeśli przesyłka do Państwa była wysłana na nasz koszt (darmowa dostawa przy zakupach ponad 250 zł), to koszt przesyłki (zgodnie z tabelą cennika dostaw)  potrącimy z kwoty zwrotu, ponieważ  ponieśliśmy koszt przesyłki w 1 stronę ( zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta ).

 

REKLAMACJE

Aby dokonać reklamacji, prosimy wypełnić formularz reklamacji i odesłać wraz z zakupionym towarem w sposób jak przy wymianie i zwrocie.

 

W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji:  sklep@sylmarka-bielizna.pl

Z poważaniem,

Załoga sklepu